Двигуни
Турбований двигун 1.4 BOOSTERJET з системою прямого вприскування забезпечує збільшений крутний момент, даруючи більше задоволення від керування Vitara. Турбонагнітач з проміжним охолоджувачем створює максимальний крутний момент в діапазоні низьких оборотів двигуна, навіть на 1500 об/хв. Крім того, регулятор тиску наддуву і система прямого вприскування підвищують ефективність використання палива. У той же час короткі патрубки впускного і випускного колекторів роблять двигун легше і компактніше, а прискорення - більш швидким.
Конструкція надійного 1.6 літрового двигуна модернізована для збільшення крутного моменту у всьому діапазоні обертів. Зменшення ваги двигуна і навісного обладнання дозволяє домогтися чудової економії палива поряд з високою потужністю.
5-ступенева механічна коробка передач
Для досягнення кращих динамічних характеристик та більшої економії палива були спеціально підібрані передавальні числа механічної КПП. Також з метою оптимізації процесу перемикання та його плавності, були використані інноваційні розробки та нові матеріали.
Технологія ALLGRIP 4WD
SUZUKI не припиняє вдосконалювати систему повного приводу 4WD та впровадила технології нового покоління, завдяки яким Ви отримуєте приємне та легке керування одночасно зменшуючи витрату пального. Система AllGrip дозволяє самостійно обрати один з чотирьох режимівроботи повного приводу який буде краще за інших відповідати умовам руху та покриттю.
Фари зі світлодіодами
Яскраві світлодіодні модулі встановлені в лінзах ближнього світла фар, вони зберігають енергію та мають температуру світіння максимально близьку до сонячного світла, а окантовка лінз блакитного кольору створює враження холодної стриманості.
Мультисенсорний дисплей
Інтуїтивно зрозуміле управління мультимедійною системою здійснюється через сенсорний дисплей. До ваших послуг відтворення аудіо записів, користування телефоном з функцією Hands-free, навігаційною системою та функціями смартфона. Для зручного користування обладнанням можна обрати один з чотирьох режимів- Listen(Прослуховування), Call(Дзвінок), Drive(Рух) та Connect(підключення).
SUZUKI Safety Support
Модель оновлюється, але як і раніше невід’ємною рисоюSUZUKI Vitara залишається вищий рівень безпеки. Досягається це необхідними на сучасних дорогах системами, такими як- 7 подушок безпеки, міцна силова конструкція кузову та система курсової стійкості ESP. Застосовані в автомобілі елементи активної та пасивної безпеки отримали вищу оцінку Euro NCAP.
В оновленій Vitara список систем безпеки розширився завдяки інноваційному комплексу Safety Support, який об’єднує систему автоматичного гальмування, контрользміни полоси руху, систему контролю мертвих зон та адаптивний круїз-контроль.
Комфорт
Салон нової Vitara не тільки зроблений з нових високоякісних матеріалів, а й добре продуман- кожна кнопка, кожен регулятор находяться саме на тому місці де вони і повинні бути. Насолоджуйтесь салоном, який не хочеться покидати.
6-ступенева автоматична коробка передач
6-ступенева автоматична коробка передач дає чудову динаміку розгону навіть при старті з місця та покращує економію палива, особливо з активованим круїз-контролем на великій швидкості, завдяки збільшеному діапазону передавальних чисел. А вмонтований охолоджувач підвищує ефективність роботи трансмісії та суттєво збільшує її ресурс.
Режим Auto
В режимі АВТО пріоритетом є економія палива, тому система 4WD активується лише при необхідності- якщо відбудеться пробуксовка передніх коліс. Якщо цього не відбувається, то привід передається не передні колеса. Режим АВТО забезпечує впевнений рух при мінливих погодних та дорожніх умовах, наприклад при несподіваній зливі або частково вкритій снігом/льодом дорозі.
Денні ходові вогні
Унікальної форми ходові вогні з вертикальним розміщенням світлодіодів роблять автомобіль добре помітним та впізнаваним на дорозі, а протитуманні фари покращують видимість при поганих погодних умовах.
Система Smartphone Linkage Display Audio
Завдяки цій системі підтримуються технології Apple CarPlay, Android Auto та MirrorLink. Після підключення вашої моделі IPhone через USB система дозволяє здійснювати дзвінки, отримувати та відправляти повідомлення, прослуховувати музикальну колекцію а також прокладати маршрути за допомогою голосових команд або через дисплей автомобіля. Android Auto дозволяє Вам використовувати всі сервіси Google, а MirrorLink відкривати додатки встановлені на смартфоні через дисплей автомобіля.
Автоматичне гальмування
В Vitara використовується два датчика- монокулярна камера та лазерний датчик для визначення ймовірного зіткнення з транспортом що рухається попереду або пішоходом. У випадку виникнення ризику ДТП автомобіль реагує одним з трьох способів в залежності від ситуації. Попереджає водія звуковим і візуальним сигналом, активує систему допомоги при екстреному гальмуванні, якщо водій в стані паніки натискає на важіль акселератора або застосовує гальмування якщо ризик зіткнення збільшується.
Кольоровий інформаційний дисплей
Сучасний 4.2-дюймовий мультиінформаційний дисплей, що розміщений в центрі комбінації приладів, надає водію точні дані про характеристики та режими роботи систем автомобіля. Завдяки багаточисленій інформації та опціям ваша подорож завжди буде цікавою та безпечною.
Режим Sport
В режимі СПОРТ система 4WD використовується максимально активно для швидкого та чіткого проходження поворотів на звивистих дорогах. Відбувається збільшення крутного моменту, внаслідок чого покращується прискорення та відгук двигуна. В моделях з автоматичною трансмісією в цьому режимі підтримуються більш високі оберти, що в комбінації дає захопливе керування в спортивному стилі. На додаток затримується спрацювання системи ESP, що дає водію відчути повний контроль над керуванням автомобіля самостійно.
Зміна смуги руху
В оновленій Vitara зміни полоси руху контролюються трьома системами:
-системою попередження- на швидкості більше ніж 60км/год вона розраховує траекторію руху та попереджає водія візуально і тактильно;
-системою запобігання- працює на швидкостях від 60 до 160км/год та у випадку відхилення автомобіля від полоси допоможе водію повернути його назад;
-попередження про виляння- вираховує модель руху автомобіля та попереджає водія візуально та звуком якщо буде «рискати» по дорозі, наприклад якщо він задрімав.
Камера заднього виду
При русі заднім ходом на кольоровий дисплей виводиться зображення з камери розміщеної в задній частині автомобіля, що суттєво покращує огляд для водія.
Режим Lock
Режим БЛОКУВАННЯ жорстко розподіляє крутний момент ідеально порівну між передньою та задньою віс’ю, покращуючи зчеплення автомобіля з покриттям. Оптимізується робота ESP та інших систем керування, полегшуючи вивільнення автомобіля з глибокого замету або сильно розмоклого грунту. При цьому гальмівне зусилля прикладається до колеса що вільно обертається, розподіляючи момент на протилежне колесо що має краще зчеплення з покриттям(імітація роботи самоблокуючого диференціалу). Режим БЛОКУВАННЯ працює на швидкості до 60км/год, при перевищенні її режим автоматично вимикається.
Контроль мертвих зон
Відтепер зміна полоси руху стала безпечнішою завдяки двом датчикам-радарам встановленим у задній частині автомобіля. На швидкості вище 15км/год вонивиявляють транспортні засоби що знаходяться в мертвих зонах і їх не видно у зовнішніх дзеркалах. При цьому висвічується попереджувальна піктограма у відповідному дзеркалі, а при зміні полоси руху до неї додається ще й звуковий сигнал.
Передні та задні датчики паркування
Ультразвукові датчики, що розміщені в бамперах, не лише повідомляють звуковими та візуальними сигналами про дистанцію до перешкод, але також задіяні в керуванні прискоренням, стабілізації швидкості та контролі відстані до автомобіля що рухається попереду(тільки для адаптивного круїз-контролю з функцією Stop&Go).
Режим Snow
Для руху по слизьким дорогам вкритим повністю льодом та снігом, для сухого піску або пухкої багнюки оптимальним буде режим СНІГ і БАГНО. Режим запобігає буксуванню коліс та у відповідності до натискання на педаль акселератора плавно розподілює момент між передньою та задньою віссю, забезпечуючи добре зчеплення зі слизькими та слабонесучими покриттями. Система ESP при цьому активується заздалегідь зберігаючи курсову стійкість автомобіля на дорогах з низьким коефіцієнтом тертя та дозволяє водію розслабитися та отримувати задоволення від водіння.
Адаптивний круїз-контроль (ACC)
Система адаптивного круїз-контролю використовує радіохвилі для визначення дистанції до автомобіля що рухається попереду, згідно зі встановленої одної з трьох установок. Адаптивний круїз-контроль з функцією Stop&Go, що доступний в автомобілях з АКПП, допомагає тримати безпечну дистанцію до інших транспортних засобів що рухаються попереду.
Попередження про рух ззаду
При русі заднім ходом зі швидкістю до 8км/год використовується два радари в задній частині автомобіля для допомоги водію- попередження його про наближення інших транспортних засобів з обох сторін, наприклад при виїзді з парковки заднім ходом. Система подає водію візуальний та звуковий сигнал, роблячи виїзд з паркінгу з обмеженим оглядом більш безпечним.