ТІЛЬКИ ПРИГОДИ . ЖОДНИХ КОМПРОМІСІВ

ціна від
399 000 грн.
Уявіть найбільш захопливий спосіб об’їхати планету на двох колесах. До Ваших послуг надзвичайний туристичний мотоцикл для будь-яких доріг – V-STROM 1000 ABS.
ТІЛЬКИ ПРИГОДИ . ЖОДНИХ КОМПРОМІСІВ
ціна від
399 000 грн.
Уявіть найбільш захопливий спосіб об’їхати планету на двох колесах. До Ваших послуг надзвичайний туристичний мотоцикл для будь-яких доріг – V-STROM 1000 ABS.
Огляд 360°
Тип двигуна | 4-тактний, рідинного охолодження, DOHC, 90˚ V-TWIN |
Кількість циліндрів | 2 |
Кількість клапанів | 8 |
Діаметр поршня x Хід поршня, мм | 100,0 х 66,0 |
Об'єм двигуна, куб. см | 1037 |
Максимальна потужність, к.с. при об/хв | 101 / 8000 |
Максимальний крутний момент, Нм при об/хв | 101 Нм / 4000 хв-¹ |
Коефіцієнт стиснення | 11,3:1 |
Система живлення | SDTV, інжектор, Ø 45 мм |
Система запалювання | Цифрове електронне |
Система запуску | Електростартер |
Зчеплення | Багатодискове у масляній ванні |
КПП | 6 ступенева, секвентальна |
Головна передача | Ланцюгова |
Передня підвіска | Телескопічна вилка перевернутого типу регульована з масляним амортизатором, спіральна пружина, діам. 43 мм, хід 160 мм |
Задня підвіска | Маятникова, моноамортизатор з повним регулюванням міри попереднього підтискання пружини і демпфування відбою, хід 160 мм |
Передня | Гідравлічна. Гальма: подвійні дискові, 4-х поршневі скоби радіального кріплення, діам. диска 310 мм, ABS |
Задня | Гідравлічна. Гальма: дискові, 1-поршневі скоби, діам. диска 260 мм, ABS |
Передня |
110/80R19M/C 59V, Безкамерна
|
Задня | 150/70R17M/C 69V, Безкамерна |
Комплектація і ціни
Уявіть найбільш захопливий спосіб об’їхати планету на двох колесах. До Ваших послуг потужність та витривалість для підкорення гірських доріг, пустель та швидкісних автобанів. А - ще натхнення для дослідження незвіданих шляхів. День за днем Ви відчуватимете легкість у ногах, комфорт та готовність продовжувати рух. Легке керування та перемикання передач. Техніка, на яку можна покластися. Настав час для справжніх пригод. До Ваших послуг надзвичайний туристичній мотоцикл для будь-яких доріг.
V-Strom 1000, укомплектований 4-тактним двигуном V-twin 90° об’ємом 1038 см3 із DOHC, завжди готовий подарувати Вам повний спектр задоволення від руху. Він пропонує відчутний такт двигуна V-twin, широкий діапазон обертального моменту для легкого керування за низьких і середніх обертів та потужні ходові характеристики – за максимально високих обертів.
Чистокровний мандрівник оснащений вдосконаленою системою контролю тяги. Технологія Traction Control System – запорука спокою та свободи на будь-яких дорогах та за будь-яких умов руху Рухайся з легкістю. Отримай максимум від руху. Загляньте у найвіддаленіші куточки. Ви все тримаєте під контролем.
Подвійні 310 мм передні дискові гальма з двопоршневими супортами та 260 мм заднє дискове гальмо із однопоршневим супортом забезпечують плавне й контрольоване гальмове зусилля.
Впроваджена антиблокувальна гальмова система (ABS) допомагає водію тримати мотоцикл під контролем, запобігаючи блокуванню колеса під час застосування гальма на дорожньому покритті будь-якого типу.
В основі V-Strom 1000 лежать легка, але жорстка алюмінієва діагональна рама й маятник підвіски вивіреної конструкції, які забезпечують відмінну курсову стійкість та неймовірну маневреність мотоцикла. Висока посадка, довгий хід передньої і задньої підвісок та легкі алюмінієві диски також сприяють більш комфортному руху.
Панель приладів представляє собою інтуїтивно зрозумілий РК-дисплей із функцією регулювання рівня яскравості. На ньому відображаються показання спідометра, тахометра, одометра, подвійного лічильника пройденого шляху і годинника, а також вибрана передача, температура охолоджувальної рідини, відстань на залишку палива, рівень заряду акумулятора, середня й поточна витрата палива та режим системи контролю тяги.
У верхній фарбованій секції розміщені дві мультирефлекторні фари з галогенними лампами, які забезпечують відмінний розподіл світла.
Вітрове скло й компактний корпус, форма яких була визначена за результатами широкомасштабних випробувань в аеродинамічній трубі, забезпечують відмінний захист від вітру, що сприяє зниженню рівня шумів і втомленості водія. Завдяки функції трипозиційного регулювання можна встановити вітрове скло у зручне для водія положення залежно від його статури, посадки під час руху або дорожньої ситуації.
Мінімізація механічних і фрикційних втрат та оптимізація ефективності згоряння палива дозволили знизити витрату палива. Легкий і компактний 20 л паливний бак робить цю модель лідером у своєму класі* за показником відстані, на яку вистачить такої кількості палива. Завдяки цьому корпус мотоцикла став «стрункішим», що підвищило рівень комфорту й задоволеності водія від «пригодницького туризму». *Моделі Adventure touring класу 1000см3~1200см3
Вдосконалена система контролю тяги Suzuki дозволяє водію впевнено керувати роботою дросельної заслінки за будь-яких умов та робить спортивний рух більш приємнім і менш виснажливим. Система 250 разів на секунду отримує від датчиків дані про швидкість обертання переднього й заднього коліс, положення дросельної заслінки, положення колінчатого вала та вибрану передачу. У разі виявлення пробуксовування колеса система швидко знижує потужність двигуна шляхом регулювання фаз запалювання.
Алюмінієва діагональна рама складається з литих і штампованих елементів. Маятник має штамповані важелі, штамповану вісь та литі елементи з’єднання. Виняткова легкість рами пояснюється її виготовленням із алюмінієвого сплаву. Вона ідеально доповнює плавно працюючий потужний двигуна, забезпечуючи стабільний рух за будь-яких умов.
Вдосконалена система іммобілайзера Suzuki використовує систему електронної кодової ідентифікації в ключі власника для запобігання несанкціонованому запуску двигуна.
Світлодіодні лампи в задньому комбінованому ліхтарі, на відміну від звичайних ламп, вирізняються довшим терміном служби та забезпечують кращу видимість.
Паливний бак із визначним у своєму класі об’ємом у 20 л, який неначе огортається кузовом, створює довершений, рішучий дизайн. Завдяки поєднанню фарбованих поверхонь із нефарбованими чорними секціями паливний бак, незважаючи на його чималий об’єм, здається невеликим за розміром. Видовжена форма паливного бака полегшує його обхват колінами водія. Виразні бокові повітровипускні отвори сприяють кращому охолодженню.
Двигун вирізняється компактними камерами згоряння з клапанами великого діаметру, встановленими під малим кутом (14° для впускних і 16° для випускних клапанів), а також обдутими дробом шатунами. Така конфігурація двигуна доповнена сучасними технологіями, такими як система впорскування палива з двома дросельними заслінками (SDTV).
Керування потужності двигуна системою відбувається настільки плавно й природньо, що це жодним чином не впливає на комфортність руху. Водій може вибрати один із трьох режимів роботи системи або просто відключити її. Різниця між режимами полягає в рівні чутливості. Перший режим передбачений для спортивного руху з мінімальним втручанням системи. Третій режим забезпечує максимальний контроль тяги для руху за поганих дорожніх умов. Другий режим пропонує збалансований контроль, який ідеально підходить для руху за звичайних дорожніх умов.
Залежно від типу дорожнього покриття (вологе, пошкоджене, нерівне тощо) гальмовий шлях мотоцикла, оснащеного системою ABS, може бути довшим, ніж у мотоцикла без цієї системи. Система ABS не здатна запобігти пробуксовуванню колеса, спричиненому гальмуванням під час проходження повороту. Будьте обережні під час керування мотоциклом та в жодному разі не покладайтеся лише на систему ABS.
Нова ретельно продумана передня вилка перевернутого типу KYB (43 мм) забезпечує спортивний та водночас м’який рух. Для вилки передбачено повне налаштування демпфірування, відбою, стискання й попереднього навантаження пружини.
Одним із світлодіодних індикаторів є індикатор обмерзання дорожнього покриття*, який, додатково до покажчика температури зовнішнього повітря, інформує водія про умови на дорозі.
Спрямований догори глушник, ідеально відрегульований під напрямні сидіння, має матове покриття та відполіровану чорну насадку. Легка рифлена пластикова платформа під багажник дозволяє легко зафіксувати болтами верхню адаптерну пластину (опційна деталь), а також продовжується зручними поручнями для пасажира. Заднє крило має унікальну звужену форму й акуратну текстуровану поверхню.
Система SDTV оптимізує швидкість подачі впускного повітря у всьому діапазоні швидкості обертання двигуна, кожний 39 мм корпус містить дві дросельні заслінки завдяки чому в камери згоряння подається паливна суміш із завжди оптимальним співвідношенням повітря/паливо. Це також сприяє підвищенню обертального моменту за низьких і середніх обертів, більш лінійному відгуку двигуна та зниженню рівня викидів. 32-бітовий блок керування двигуном (ECU) здійснює керування системою SDTV.
Система контролю тяги не замінює дій водія щодо керування дросельною заслінкою за будь-яких обставин. Вона не в змозі запобігти втраті тяги за надмірної швидкості руху під час входження в поворот або гальмування. Крім того, система не зможе запобігти втраті зчеплення переднього колеса з дорогою.
Задня важільна підвіска із прогресивно зростаючим опором розроблена для ефективного поглинання нерівностей дорожнього покриття. Вона оснащена безступінчастим регулятором відбою-демпфірування та круговим регулятором попереднього навантаження пружини, які не потребують використання спеціального інструмента.
*Індикатор обмерзання дорожнього покриття починає блимати, якщо температура зовнішнього повітря становить менше 3°C. Індикатор продовжує блимати протягом 30 секунд, а потім світиться стало, доки температура зовнішнього повітря не підвищиться більше 5°C.
Вивірена висота сидіння відносно висоти ручок керма дозволяє займати вище положення, що сприяє зниженню втомленості водія під час тривалої подорожі. Така посадка також надає свободу руху, завдяки чому водій відчуває абсолютне єднання з мотоциклом. «Струнке» сидіння дозволяє легко діставати ногами до землі. Заднє сидіння має таку форму, яка дозволяє пасажиру не зісковзувати з нього вперед.
Радіатор має компактний внутрішній контур. Він огорнутий спеціальними пластинами для спрямовування повітряних потоків, призначених для підвищення ефективності охолодження, та має спеціальні отвори для відведення гарячого повітря радіатора через бокові повітровипускні канали, якнайдалі від ніг мотоцикліста. Рідинний охолоджувач мастила дозволяє підтримувати відповідну температуру моторного мастила.
Передаточні числа (з 1-ї по 5-у передачу) спеціально підібрані для забезпечення спортивного руху, а найвища передача забезпечує комфортний рух по швидкісній автомагістралі. Передаточне число головної передачі розраховано для плавного ходу на крутих схилах і багатолюдних вулицях міста. Плавне й невимушене перемикання передач забезпечується відпусканням кулачкової муфти, яка надає пряме й позивне відчуття від роботи важеля зчеплення.
Подвійна іридієва свічка запалювання для кожного циліндра та покриття циліндрів композитним електрохімічним матеріалом (SCEM), покликаними забезпечити високий обертальний момент за низьких обертів, плавне підвищення числа обертів до значень середнього діапазону та високу потужність за високих обертів.
Технічні параметри